Kopiotuotteita Temussa – mitä tehdä?
Monet suomalaiset brändit ovat joutuneet ikävään tilanteeseen, kun heidän tuotteitaan kopioivia tuotteita on ilmestynyt myyntiin kiinalaisessa verkkokaupassa Temussa. Mitä brändit voivat tehdä?
ÄLÄ HÖLMÖILE. SUOJAA IDEASI ENNEN SLUSHIA.
Papula-Nevinpat, PRH ja kuusi muuta IPR-yritystä ovat tänään käynnistäneet valtakunnallisen yhteismainoskampanjan. Kampanjan tavoitteena on muistuttaa yrittäjiä IPR-asioiden tärkeydestä myös näin Slush-tapahtuman alla.Nostamme myös itse Slushissa IPR-asiat kävijöiden tietoisuuteen. Järjestämme veloituksettoman IPR-klinikan Helsingin Messukeskuksessa Kokoustamossa 12.11. klo 10 – 13.
Katso myös kampanjan video Hei! Näytät keksijältä.
Kampanja näkyy sähköisissä medioissa, YouTubessa, kampanjaan osallistuvien omissa kanavissa sekä Kauppalehti.fi:sä.
Monet suomalaiset brändit ovat joutuneet ikävään tilanteeseen, kun heidän tuotteitaan kopioivia tuotteita on ilmestynyt myyntiin kiinalaisessa verkkokaupassa Temussa. Mitä brändit voivat tehdä?
Riikka Palmos kertoo kokemuksistaan ja havainnoistaan tekoälyn käytöstä asiantuntijatyössä.
Ukrainan teollisoikeuksiin liittyvässä sääntelyssä tapahtuu merkittävä muutos. Ukrainan parlamentti hyväksyi 16. huhtikuuta 2025 uuden lain, joka kumoaa vuonna 2022 voimaan tulleet poikkeukselliset sodanajan immateriaalioikeussäännökset.
Keskuskauppakamari ja IPR-toimisto Papula-Nevinpat järjestivät yhteistyössä illallistapahtuman Yksinoikeudella: Brändien illallinen tiistaina 6.5.2025.