Älä hölmöile – Papula-Nevinpat mukana valtakunnallisessa alan mainoskampanjassa

21.10.2015

ÄLÄ HÖLMÖILE. SUOJAA IDEASI ENNEN SLUSHIA.

Papula-Nevinpat, PRH ja kuusi muuta IPR-yritystä ovat tänään käynnistäneet valtakunnallisen yhteismainoskampanjan. Kampanjan tavoitteena on muistuttaa yrittäjiä IPR-asioiden tärkeydestä myös näin Slush-tapahtuman alla.Nostamme myös itse Slushissa IPR-asiat kävijöiden tietoisuuteen. Järjestämme veloituksettoman IPR-klinikan Helsingin Messukeskuksessa Kokoustamossa 12.11. klo 10 – 13.

Katso myös kampanjan video Hei! Näytät keksijältä.

Kampanja näkyy sähköisissä medioissa, YouTubessa, kampanjaan osallistuvien omissa kanavissa sekä Kauppalehti.fi:sä.

Ajankohtaista

Pakkausalan konkari Huhtamäki kehittää vaihtoehtoja muoville

Pakkausvalmistuksen konkariyritys Huhtamäki on ollut etujoukoissa kehittelemässä vaihtoehtoja muovipakkauksille. Huhtamäki on ollut myös aktiivinen IPR-oikeuksien suhteen. Lue tuorein case-artikkelimme.

Lidlin bagelit miinakentällä

Jussi Mikkola kirjoitti blogin somemyrskynkin nostattaneesta Lidlin BAGL-logokiistasta. Tämäkin tapaus muistuttaa siitä, että tavaramerkkioikeuksien puolustamisessa maltti on valttia.

PRH ja EAPO Patent Prosecution Highway -yhteistyöhön tänä vuonna

Pilottiohjelman odotetaan käynnistyvän vuoden 2020 loppupuolella ja se kestää aluksi kolme vuotta, minkä jälkeen yhteistyötä on mahdollista jatkaa.

Poikkeusjärjestelyjä Azerbaidžanin patenttivirastossa

Koronapandemian (Covid-19) vuoksi, Azerbaidžanin patenttivirasto on kiinni 29.4.2020 asti.