Peppina Iivonen läpäisi tavaramerkkiasiamiestutkinnon
Lämpimät onnittelumme Peppina Iivoselle tavaramerkkiasiamiestutkinnon suorittamisesta!
ÄLÄ HÖLMÖILE. SUOJAA IDEASI ENNEN SLUSHIA.
Papula-Nevinpat, PRH ja kuusi muuta IPR-yritystä ovat tänään käynnistäneet valtakunnallisen yhteismainoskampanjan. Kampanjan tavoitteena on muistuttaa yrittäjiä IPR-asioiden tärkeydestä myös näin Slush-tapahtuman alla.Nostamme myös itse Slushissa IPR-asiat kävijöiden tietoisuuteen. Järjestämme veloituksettoman IPR-klinikan Helsingin Messukeskuksessa Kokoustamossa 12.11. klo 10 – 13.
Katso myös kampanjan video Hei! Näytät keksijältä.
Kampanja näkyy sähköisissä medioissa, YouTubessa, kampanjaan osallistuvien omissa kanavissa sekä Kauppalehti.fi:sä.
Lämpimät onnittelumme Peppina Iivoselle tavaramerkkiasiamiestutkinnon suorittamisesta!
Hyvin suunniteltu ja liiketoimintastrategiaan kytketty IPR-strategia tukee tehokkaita ja johdonmukaisia päätöksiä yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi immateriaalioikeuksien avulla.
Papula-Nevinpat is pleased to continue as the ESA BIC Finland program's intellectual property rights (IPR) partner.
Lue Peppina Iivosen blogi tavaramerkin ja toiminimen keskeisisitä eroista.