Älä hölmöile – Papula-Nevinpat mukana valtakunnallisessa alan mainoskampanjassa

21.10.2015

ÄLÄ HÖLMÖILE. SUOJAA IDEASI ENNEN SLUSHIA.

Papula-Nevinpat, PRH ja kuusi muuta IPR-yritystä ovat tänään käynnistäneet valtakunnallisen yhteismainoskampanjan. Kampanjan tavoitteena on muistuttaa yrittäjiä IPR-asioiden tärkeydestä myös näin Slush-tapahtuman alla.Nostamme myös itse Slushissa IPR-asiat kävijöiden tietoisuuteen. Järjestämme veloituksettoman IPR-klinikan Helsingin Messukeskuksessa Kokoustamossa 12.11. klo 10 – 13.

Katso myös kampanjan video Hei! Näytät keksijältä.

Kampanja näkyy sähköisissä medioissa, YouTubessa, kampanjaan osallistuvien omissa kanavissa sekä Kauppalehti.fi:sä.

Ajankohtaista

Peppina Iivonen läpäisi tavaramerkkiasiamiestutkinnon

Lämpimät onnittelumme Peppina Iivoselle tavaramerkkiasiamiestutkinnon suorittamisesta!

Vahvista kilpailuetuasi IPR-strategialla

Hyvin suunniteltu ja liiketoimintastrategiaan kytketty IPR-strategia tukee tehokkaita ja johdonmukaisia päätöksiä yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi immateriaalioikeuksien avulla. 

Papula-Nevinpat is thrilled to continue its partnership as the IPR partner for ESA BIC Finland

Papula-Nevinpat is pleased to continue as the ESA BIC Finland program's intellectual property rights (IPR) partner.

Tavaramerkin ja toiminimen erot – mitä sinun tulisi tietää?

Lue Peppina Iivosen blogi tavaramerkin ja toiminimen keskeisisitä eroista.