Älä hölmöile – Papula-Nevinpat mukana valtakunnallisessa alan mainoskampanjassa

21.10.2015

ÄLÄ HÖLMÖILE. SUOJAA IDEASI ENNEN SLUSHIA.

Papula-Nevinpat, PRH ja kuusi muuta IPR-yritystä ovat tänään käynnistäneet valtakunnallisen yhteismainoskampanjan. Kampanjan tavoitteena on muistuttaa yrittäjiä IPR-asioiden tärkeydestä myös näin Slush-tapahtuman alla.Nostamme myös itse Slushissa IPR-asiat kävijöiden tietoisuuteen. Järjestämme veloituksettoman IPR-klinikan Helsingin Messukeskuksessa Kokoustamossa 12.11. klo 10 – 13.

Katso myös kampanjan video Hei! Näytät keksijältä.

Kampanja näkyy sähköisissä medioissa, YouTubessa, kampanjaan osallistuvien omissa kanavissa sekä Kauppalehti.fi:sä.

Ajankohtaista

Patentointi tuo kilpailuetua, markkinointihyötyjä ja lisensointituloja – Case Unikulma

Unikulma on suomalainen perheyritys, joka valmistaa yksilöllisesti räätälöityjä patjoja. Keksintöjen patentointiin ryhdyttiin, kun kilpailija ehti kopioida erään patjamallin. Nyt Unikulma on perustajansa Vesa Tuomisen mukaan omalla toimialallaan yksi maailman vahvimmin immateriaalioikeutensa suojanneita yrityksiä.

Kehittyvä Elintarvike -lehti: Uusi tavaramerkkilaki nykyaikaistaa käytäntöjä

Kehittyvä Elintarvike -lehti haastatteli EU-tavaramerkkilakimies Jussi Mikkolaa Suomen uudesta tavaramerkkilaista, joka tuli voimaan 1.5.2019.

Uutterat kemistit tuottavat Linda Norrgårdille töitä

Kemia-lehti haastatteli keväällä meillä patenttiasiamiehenä aloittanutta Linda Norrgårdia. Lue haastattelusta myös Lindan vinkit, jos pohdit innovaatiosi patentointia.

Suomen uuden tavaramerkkilain keskeisimmät muutokset

Uusi tavaramerkkilaki astui voimaan 1.5.2019. Artikkelissamme selvennämme keskeisimmät lakimuutokset.