Patenttihakemus – sanoin kuvailtua tekniikkaa
Lue Miika Tupalan ajatuksia patenttiasiamiehen työstä ja tule munkkikahveille 30.1.2025 Tampereen Yrityspäiville kuulemaan lisää siitä, minkälaisia urapolkuja tarjoamme.
”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme alallamme kansainvälisestikin arvostetun ammattilaisen vahvistamaan huippuammattitaitoista joukkoamme. Johansson vastaa uudessa tehtävässään yrityksemme asiakkuuksien ja koko toimintaympäristömme kehittämisestä ja vahvistaa entisestään patenttiasiamiestiimiämme hakemus-, riita- ja IPR-strategiaan liittyvissä asioissa”, sanoo toimitusjohtaja Markku Simmelvuo Papula-Nevinpatista.
Folke Johansson toteaa uudesta tehtävästään: ”Olen innoissani saadessani mahdollisuuden, jossa voin hyödyntää immateriaaliosaamistani uudessa ympäristössä. Tehtävä Papula-Nevinpatissa luo tilaisuuden perehtyä laajemmin suomalaiseen ja kansainväliseen yritysmaailmaan. Odotan laaja-alaisuutta eri tekniikan aloilta Papula-Nevinpatin monipuolisen ja kansainvälisen asiakaskunnan myötä. Uskon, että pystyn tuomaan uusia toimintamalleja sekä Papula-Nevinpatin asiakkaille että yrityksen sisälle.”
Papula-Nevinpat
Papula-Nevinpat on kansainvälisesti tunnettu patentti-, malli- ja tavaramerkkitoimisto. Papula-Nevinpat tunnetaan vahvana ja kokeneena Euroopan ja Euraasian teollisoikeusasioiden osaajana. Papula-Nevinpatilla on toimistoja Suomen pääkonttorin lisäksi Venäjällä, Valko-Venäjällä, Ukrainassa, Kazakstanissa ja Uzbekistanissa. Papula-Nevinpatin avulla saat suojan innovaatiollesi missä päin maailmaa tahansa.
www.papula-nevinpat.com
Lisätietoja lehdistölle:
Papula-Nevinpat
Markku Simmelvuo, toimitusjohtaja
Puh. 040 545 4484
Papula-Nevinpat
Marika Kojo, viestintäpäällikkö
Puh. 0400 816 384
Lue Miika Tupalan ajatuksia patenttiasiamiehen työstä ja tule munkkikahveille 30.1.2025 Tampereen Yrityspäiville kuulemaan lisää siitä, minkälaisia urapolkuja tarjoamme.
Mallioikeus on tehokas ja edullinen keino suojata tuotteen uusi muotoilu. Oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon puuttua luvattomaan jäljittelyyn ja vahvistaa tuotteen arvoa markkinoilla.
Kuinka onnistua Kiinan markkinoilla? Lue Riikka Palmoksen blogista tuoreet vinkit tavaramerkkien suojaamisesta Kiinan markkinoilla.
Tavaramerkki on arvokas osa yrityksen omaisuutta. Se tukee brändin rakentamista, lisää tunnettuutta ja voi nostaa tuotteiden tai palveluiden arvoa.