Tervetuloa yli sadan asiantuntijan joukkoomme. Toimimme maailmaa muokkaavien teknologioiden ja ideoiden eturintamassa suojaamalla ja puolustamalla asiakkaidemme teollisoikeuksia. Olemme moderni työyhteisö, joka panostaa toimintojensa kehittämiseen. Pidämme henkilökunnastamme hyvää huolta ja tarjoamme reilut edut.
Etsimme toimintaamme vahvistamaan toimistoassistenttia vakituiseen työsuhteeseen pääkonttoriimme Helsingin Ruoholahteen.
Tarjoamme sinulle työn kansainvälisessä työympäristössä, hyvän työnantajan sekä mukavan tiimin, johon on helppo tulla. Tehtävänkuva on uusi ja työtehtäviin kuuluu tavaramerkkiosastollamme avustavat tehtävät (mm. todistusten lähettäminen, tietojen päivittäminen tietojenhallintajärjestelmään, asiointikäynnit) ja erilaiset toimistopalvelutehtävät tuuraustilanteissa (mm. postin käsittely, skannaaminen, puhelinvaihde). Työtehtävien hoitaminen edellyttää läsnäoloa Helsingin toimistollamme, joten etätyö ei ole mahdollista. Eduksesi katsotaan aiempi kokemus toimistotyöstä ja hyvä englannin kielen taito.
Toivomme, että:
- olet tarkka ja sinulle on luontaista pitää asiat järjestyksessä sekä hallita aikataulut
- pidät rutiineista, mutta et hätkähdä nopeasti muuttuvia tai haastaviakaan tilanteita
- sinulla on sopiva koulutus kuten merkonomitutkinto tai muu soveltuva koulutustausta
- sinulla on hyvät IT-taidot ja omaksut uudet ohjelmistot nopeasti.
Etenemme rekrytoinnin kanssa mahdollisimman nopeasti ja alamme haastatella sopivia hakijoita jo hakuajan aikana. Jos kiinnostuit, kerro meille motivaatiostasi ja osaamisestasi sekä palkkatoiveestasi 19.12.2021 mennessä hakemuksella, johon liität mukaan ansioluettelosi. Lähetä nämä osoitteeseen rekry@papula-nevinpat.com.
Lisätietoja tehtävästä sinulle antavat vastaava tavaramerkkiassistentti Tiina Turunen puhelinnumerosta 0400427503 ja HR-koordinaattori Niina Rouhiainen puhelinnumerosta 0400583475.
Tutustu meihin nettisivujemme lisäksi myös LinkedInissä ja Twitterissä käyttäjätunnuksella @PapulaNevinpat.