Johanna Rantanen nimitetty kehityspäälliköksi 14.5.2012 alkaen

7.5.2012
Patentti- ja tavaramerkkitoimisto Papula-Nevinpat on nimittänyt tradenomi Johanna Rantasen myynnin- ja asiakkuudenhallinnan kehityspäälliköksi 14.5.2012 alkaen. Aikaisemmin Johanna on toiminut tietohallinto-osaston päällikkönä vuodesta 2009 lähtien, tätä ennen eri rooleissa patentti-, tavaramerkki- ja IT-osastoilla.

Johanna Rantanen toteaa uudesta tehtävästään: ”Olen innoissani saadessani mahdollisuuden, jossa voin hyödyntää Papulassa hankkimaani kokemustani uudella tavalla. Erityisen mukavaa on se, että voin suoraan keskittyä uuden tehtävän näkökulmästa tuttuihin asioihin työkavereiden ja -ympäristön pysyessä ennallaan.Tästä järjestelystä hyötyvät asiakkaamme ja huomaavat sen sujuvampana palveluna.”

Johanna Rantanen raportoi toimitusjohtajalle. Hänen jättäessä tietohallinto-osaston päällikön tehtävät, siirtyy samalla Patrawin-sovellusasiantuntijuus Anna Kapaselle, joka on nimitetty 14.5.2012 alkaen sovellusasiantuntijaksi. Hän raportoi toimitusjohtajalle. Järjestelyn myötä Patrawinin rooli operatiivisessa toiminnassamme korostuu. IT-osasto siirtyy toimitusjohtajan suoraan alaisuuteen IT-päällikkö Sami Lehtolan vastatessa osaston operatiivisesta toiminnasta.

Ajankohtaista

Patenttihakemus – sanoin kuvailtua tekniikkaa

Lue Miika Tupalan ajatuksia patenttiasiamiehen työstä ja tule munkkikahveille 30.1.2025 Tampereen Yrityspäiville kuulemaan lisää siitä, minkälaisia urapolkuja tarjoamme.

Mallioikeudella suojataan uutta muotoilua 

Mallioikeus on tehokas ja edullinen keino suojata tuotteen uusi muotoilu. Oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon puuttua luvattomaan jäljittelyyn ja vahvistaa tuotteen arvoa markkinoilla. 

China Trademark Festival: Tuoreimmat opit Kiinan tavaramerkkijärjestelmästä

Kuinka onnistua Kiinan markkinoilla? Lue Riikka Palmoksen blogista tuoreet vinkit tavaramerkkien suojaamisesta Kiinan markkinoilla.

Tavaramerkki suojaa brändiä

Tavaramerkki on arvokas osa yrityksen omaisuutta. Se tukee brändin rakentamista, lisää tunnettuutta ja voi nostaa tuotteiden tai palveluiden arvoa.