Kysy veloituksetta tavaramerkeistä mitä vain – asiantuntijamme vastaavat!

14.10.2020

Nyt sinulla on mahdollisuus kysyä tavaramerkeistä mitä vain! Kokeneet asiantuntijamme vastaavat sinulle veloituksetta.

Tavaramerkki ja brändi koskevat melkein kaikkea – brändiä rakennetaan, luodaan ja se ulottuu aina kahvikupista somepäivityksiin.

Jos pohdit esimerkiksi seuraavia kysymyksiä, ota meihin yhteys alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta ja vastaamme sinulle niin pian kuin mahdollista.

  1. Miksi rekisteröidä tavaramerkki?
  2. Milloin voin aloittaa merkkini käytön?
  3. Minulla on toiminimi, mihin tarvitsen tavaramerkkiä?
  4. Mikä on hyvä tavaramerkki?
  5. Voinko hyödyntää merkkiäni kansainvälisesti?

Tavaramerkki ja brändi ovat yrityksen tärkein pääoma, toiminnan sydän. Oikein suojattu, käytetty ja hyvin erottuva tavaramerkki ja sen ympärille taitavasti rakennettu brändi yhdessä laadukkaan tuotteen tai palvelun kanssa vahvistavat yrityksen toimintaedellytyksiä ja edistävät positiivisten mielikuvien syntymistä tuotteesta, palvelusta sekä itse yrityksestä.

Voit lukea lisää asiantuntijamme Riikka Palmoksen blogista.

Ota yhteys tästä tavaramerkkiasiantuntijoihimme ja kysy tavaramerkeistä mitä vain! Kampanjamme on voimassa 31.12.2020 asti.

Ajankohtaista

Patenttihakemus – sanoin kuvailtua tekniikkaa

Lue Miika Tupalan ajatuksia patenttiasiamiehen työstä ja tule munkkikahveille 30.1.2025 Tampereen Yrityspäiville kuulemaan lisää siitä, minkälaisia urapolkuja tarjoamme.

Mallioikeudella suojataan uutta muotoilua 

Mallioikeus on tehokas ja edullinen keino suojata tuotteen uusi muotoilu. Oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon puuttua luvattomaan jäljittelyyn ja vahvistaa tuotteen arvoa markkinoilla. 

China Trademark Festival: Tuoreimmat opit Kiinan tavaramerkkijärjestelmästä

Kuinka onnistua Kiinan markkinoilla? Lue Riikka Palmoksen blogista tuoreet vinkit tavaramerkkien suojaamisesta Kiinan markkinoilla.

Tavaramerkki suojaa brändiä

Tavaramerkki on arvokas osa yrityksen omaisuutta. Se tukee brändin rakentamista, lisää tunnettuutta ja voi nostaa tuotteiden tai palveluiden arvoa.