Tavaramerkin kesäkamppis: Valloita EU!

8.6.2020

Mietitkö paraikaa tuotteesi tai palvelusi brändäämistä? Tarjoamme nyt maksuttoman tavaramerkkitutkimuksen EU-tavaramerkkirekisteristä sekä EU-maiden kansallisista rekistereistä. Tutkimuksessa selvitämme, ettei EU:n alueella ole jo haettuna tai rekisteröitynä identtistä tavaramerkkiä, joka voi estää tavaramerkin rekisteröinnin.

Tutkimuksen lisäksi olemme alentaneet EU-tavaramerkin hakemispalkkiotamme 200 eurolla kampanjamme aikana annetuista toimeksiannoista. EU-tavaramerkin hakemiskustannukset ovat siten alkaen 1250 euroa + alv (sis. viranomaismaksut 850 euroa/1 tavara- tai palveluluokka).

Rekisteröity EU-tavaramerkki on voimassa kaikissa EU-maissa. Se on nopea ja edullisin tapa suojata tavaramerkki useammassa EU:n jäsenvaltiossa. Yhdellä hakemuksella on mahdollista saada tavaramerkilleen yksinoikeus 27 jäsenmaassa 10 vuodeksi.

Tavaramerkki on arvokas osa yrityksen omaisuutta. Asianmukaisesti suojattu, oikein käytetty ja johdonmukaisesti puolustettu tavaramerkki on perusta vahvalle brändille.

Otathan meihin yhteyttä tämän linkin kautta – IPR-asiantuntijamme auttavat sinua mielellään!

Kampanja on voimassa heinäkuun 2020 loppuun.

Ajankohtaista

Tavaramerkin kesäkamppis: Valloita EU!

Mietitkö paraikaa tuotteesi tai palvelusi brändäämistä? Tarjoamme nyt maksuttoman tavaramerkkitutkimuksen EU-tavaramerkkirekisterissä sekä EU-maiden kansallisissa rekistereissä

Pakkausalan konkari Huhtamäki kehittää vaihtoehtoja muoville

Pakkausvalmistuksen konkariyritys Huhtamäki on ollut etujoukoissa kehittelemässä vaihtoehtoja muovipakkauksille. Huhtamäki on ollut myös aktiivinen IPR-oikeuksien suhteen. Lue tuorein case-artikkelimme.

Lidlin bagelit miinakentällä

Jussi Mikkola kirjoitti blogin somemyrskynkin nostattaneesta Lidlin BAGL-logokiistasta. Tämäkin tapaus muistuttaa siitä, että tavaramerkkioikeuksien puolustamisessa maltti on valttia.

PRH ja EAPO Patent Prosecution Highway -yhteistyöhön tänä vuonna

Pilottiohjelman odotetaan käynnistyvän vuoden 2020 loppupuolella ja se kestää aluksi kolme vuotta, minkä jälkeen yhteistyötä on mahdollista jatkaa.