Valtakunnallinen Patentilla onnistut -markkinointikampanja käynnistyi

5.11.2012

Tänään 5.11.2012 starttasi valtakunnallinen Patentilla onnistut –kampanja, jossa on mukana kuusi IPR-asiantuntijayritystä sekä Patentti- ja rekisterihallitus. Mainoskampanja näkyy Kauppalehdessä, Kauppalehti Optiossa sekä kauppalehti.fi –portaalissa.

Kampanjan pääosassa ovat konepajayrittäjä Ismo, ICT-yrittäjä Matias ja tutkija Suvi, jotka kaikki ovat onnistuneet patentoimaan keksintönsä. Markkinointikampanjan tavoitteena on tehdä teollisoikeusalaa tunnetuksi erityisesti pk-yrityksissä ja parantaa yrittäjien tietoutta patentoinnista ja sen tuomista hyödyistä liiketoiminnalle.

Papula-Nevinpatin rahoittaman ja Aalto-yliopiston vuonna 2010 tekemän laajan IPR-tutkimuksen mukaan teollisoikeudet ovat osittain tuntematon maailma monelle yritykselle. Tiedonpuutteesta aiheutuvien virheiden vuoksi suomalaiset yritykset menettävät teknologia- ja brändiosaamistaan. Patentilla onnistut -kampanjalla haluamme edelleen nostaa patenttitietoisuuden ja suojauksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme kaikissa IPR-asioissa.

Ajankohtaista

Peppina Iivonen läpäisi tavaramerkkiasiamiestutkinnon

Lämpimät onnittelumme Peppina Iivoselle tavaramerkkiasiamiestutkinnon suorittamisesta!

Vahvista kilpailuetuasi IPR-strategialla

Hyvin suunniteltu ja liiketoimintastrategiaan kytketty IPR-strategia tukee tehokkaita ja johdonmukaisia päätöksiä yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi immateriaalioikeuksien avulla. 

Papula-Nevinpat is thrilled to continue its partnership as the IPR partner for ESA BIC Finland

Papula-Nevinpat is pleased to continue as the ESA BIC Finland program's intellectual property rights (IPR) partner.

Tavaramerkin ja toiminimen erot – mitä sinun tulisi tietää?

Lue Peppina Iivosen blogi tavaramerkin ja toiminimen keskeisisitä eroista.