Keskuskauppakamari ja IPR-toimisto Papula-Nevinpat järjestivät yhteistyössä illallistapahtuman Yksinoikeudella: Brändien illallinen tiistaina 6.5.2025. Illallistapahtuma huipensi samana päivänä järjestetyn Suuri brändipäivä -tilaisuuden, jossa pureuduttiin erityisesti brändin rooliin liiketoiminnan kasvun moottorina.
”Suuri brändipäivä ja illallistilaisuus osoittivat selkeästi, kuinka tärkeää on panostaa brändeihin ja yksinoikeuksiin. Oli myös hienoa juhlistaa 50-vuotisjuhlaamme näin merkityksellisessä seurassa, jossa brändit ja liiketoiminta kohtaavat”, iloitsee Papula-Nevinpatin toimitusjohtaja Markku Simmelvuo.

Valokuvat: Antti-Juhani Johansson
Illallisen puhujavieraina loistivat professori Jorma Uotinen ja työelämäprofessori Sami Sykkö. Toimitusjohtaja Markku Simmelvuon haastattelussa keskusteltiin muun muassa Uotisen ja Sykön henkilöbrändien vahvuuksista, henkilöbrändäyksen muutoksesta ajan saatossa sekä henkilöbrändistä huolehtimisesta.
Illallisen tavoitteena on saattaa yhteen brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaisia, Keskuskauppakamarin johtava asiantuntija Minna Aalto-Setälä kertoo. ”On tärkeää, että brändien parissa työskentelevät tutustuvat toisiinsa. Ajatus on mukavassa seurassa ja vapaamuotoisen keskustelun kautta oppia toinen toiseltaan brändäämisen eri puolista”, hän toteaa.
Maistuvan ruoan, kiinnostavien keskustelujen ja verkostoitumisen lisäksi illallisella kuultiin Severi Pyysalo & Vesa Saloranta duon musiikkia.
Finlandia-talon uudessa Finlandia Bistrossa järjestetty Illallinen kokosi yhteen joukon alan ammattilaisia verkostoitumaan ja nauttimaan illasta iloisissa tunnelmissa. Illallisella juhlittiin myös tänä vuonna 50-vuotista taivaltaan viettävää Papula-Nevinpatia.
Ensi vuonna Suuri brändipäivä järjestetään 6.5.2026, ja jäämme odottamaan jatkoa myös tänä vuonna ensimmäistä kertaa toteutetulle illallistapahtumalle.
Papula-Nevinpat toimi Suuri brändipäivä -tilaisuuden 2025 yhteistyökumppanina.