Valtakunnallinen Patentilla onnistut -markkinointikampanja käynnistyi

5.11.2012

Tänään 5.11.2012 starttasi valtakunnallinen Patentilla onnistut –kampanja, jossa on mukana kuusi IPR-asiantuntijayritystä sekä Patentti- ja rekisterihallitus. Mainoskampanja näkyy Kauppalehdessä, Kauppalehti Optiossa sekä kauppalehti.fi –portaalissa.

Kampanjan pääosassa ovat konepajayrittäjä Ismo, ICT-yrittäjä Matias ja tutkija Suvi, jotka kaikki ovat onnistuneet patentoimaan keksintönsä. Markkinointikampanjan tavoitteena on tehdä teollisoikeusalaa tunnetuksi erityisesti pk-yrityksissä ja parantaa yrittäjien tietoutta patentoinnista ja sen tuomista hyödyistä liiketoiminnalle.

Papula-Nevinpatin rahoittaman ja Aalto-yliopiston vuonna 2010 tekemän laajan IPR-tutkimuksen mukaan teollisoikeudet ovat osittain tuntematon maailma monelle yritykselle. Tiedonpuutteesta aiheutuvien virheiden vuoksi suomalaiset yritykset menettävät teknologia- ja brändiosaamistaan. Patentilla onnistut -kampanjalla haluamme edelleen nostaa patenttitietoisuuden ja suojauksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme kaikissa IPR-asioissa.

Ajankohtaista

Tekoäly asiantuntijatyössä – uhka vai mahdollisuus?

Riikka Palmos kertoo kokemuksistaan ja havainnoistaan tekoälyn käytöstä asiantuntijatyössä.

Ukraina palauttaa normaaliolojen säännöt immateriaalioikeuksissa – mitä se tarkoittaa?

Ukrainan teollisoikeuksiin liittyvässä sääntelyssä tapahtuu merkittävä muutos. Ukrainan parlamentti hyväksyi 16. huhtikuuta 2025 uuden lain, joka kumoaa vuonna 2022 voimaan tulleet poikkeukselliset sodanajan immateriaalioikeussäännökset.

Yksinoikeudella: Brändien illallinen -illallistapahtuma huipensi Suuri brändipäivä -tilaisuuden 

Keskuskauppakamari ja IPR-toimisto Papula-Nevinpat järjestivät yhteistyössä illallistapahtuman Yksinoikeudella: Brändien illallinen tiistaina 6.5.2025.