Kopiotuotteita Temussa – mitä tehdä?
Monet suomalaiset brändit ovat joutuneet ikävään tilanteeseen, kun heidän tuotteitaan kopioivia tuotteita on ilmestynyt myyntiin kiinalaisessa verkkokaupassa Temussa. Mitä brändit voivat tehdä?
Verkkosivumme ovat uudistuneet, ja julkaistuina ovat sekä suomen- että englanninkieliset sivut. Uudet sivut ovat ennen kaikkea palvelulähtöiset. Selkeä rakenne ja harkitut sisältönostot auttavat löytämään laajasta palvelutarjonnasta kiinnostavat sisällöt erilaisiin tarpeisiin.
Verkkosivustouudistuksessa kiinnitettiin huomiota lisäksi visuaalisuuteen sekä hakukonelöydettävyyteen. Sivut ovat luonnollisesti myös responsiiviset eli skaalautuvat eri päätelaitteilla kaikenkokoisissa näytöissä. Sivusto on rakennettu avoimen lähdekoodin WordPress-julkaisujärjestelmän päälle.
Alkuvaiheessa uudelta sivustolta puuttuu vielä räätälöity venäjänkielinen osio.
Keväällä 2016 toteutimme suunnittelun pohjaksi asiakastyytyväisyyskyselyn. Palautteiden perusteella voimme analysoida ja kehittää toimintatapaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi. Toivomme saavamme palautetta jatkossakin!
Lisätietoja:
Marika Kojo, viestintäpäällikkö, puh. 0400 816 384
Monet suomalaiset brändit ovat joutuneet ikävään tilanteeseen, kun heidän tuotteitaan kopioivia tuotteita on ilmestynyt myyntiin kiinalaisessa verkkokaupassa Temussa. Mitä brändit voivat tehdä?
Riikka Palmos kertoo kokemuksistaan ja havainnoistaan tekoälyn käytöstä asiantuntijatyössä.
Ukrainan teollisoikeuksiin liittyvässä sääntelyssä tapahtuu merkittävä muutos. Ukrainan parlamentti hyväksyi 16. huhtikuuta 2025 uuden lain, joka kumoaa vuonna 2022 voimaan tulleet poikkeukselliset sodanajan immateriaalioikeussäännökset.
Keskuskauppakamari ja IPR-toimisto Papula-Nevinpat järjestivät yhteistyössä illallistapahtuman Yksinoikeudella: Brändien illallinen tiistaina 6.5.2025.